У циљу обележавања Међународног дана културне разноликости, EU Инфо Центар и ДАХ Театар у сарадњи са компанијом Arriva, организовали су јуче јединстве но извођење представе „Не/видљиви град” у аутобусу на линији 26 у Београду у оквиру редовне вожње. Приказујући историју развоја наших градова, уз осврт на позитивне аспекте културне и националне различитости, представа има циљ да допринесе бољем разумевању и међусобној подршци између различитих етничких заједница које живе у Србији. 

 


           Извођењу представе присуствовао је и Сем Фабрици, амбасадор Европске уније у Србији.

        „Имајући у виду да је 2018. година културног наслеђа, ЕУ Инфо центар заједно са Европском делегацијом спроводи кампању у целој Србији. Представа„Не/видљиви град“ савршен је избор с обзиром на то да скреће пажњу на места која су важна за културно наслеђе не само Београда, већ и целе Србије. Она говори о богатству, различитости, суживоту, толеранцији и људским правима и намењена је свим путницима који желе да из другачијег угла упознају историју Београда коју су стварали многи народи и у коју су уткали своју културу,  обичаје и стваралаштво“, навела је Наташа Новаковић, ПР ДАХ Театра.

    Препознајући важност поштовања различитости, а у складу са богатим међународним искуством, компанија Arriva, део Deutsche Bahn-a i Arriva Групе која послује у 14 земаља, подржала је и омогућила јединствено извођење представе на точковима за све заинтересоване путнике и љубитеље уметности.

Arriva послује у оквиру Deutsche Bahn групе, водећег светског провајдера услуга транспорта и логистике и један је од највећих превозника у Европи, који годишње остварује 2,2 милијарде путовања. Послује у 14 земаља са 19,500 аутобуса, 1,123 возова и 21 трајекта и запошљава око 60,000 људи. Аррива је у Србији је присутна од  2013. године, има 880 запослених  и 320 аутобуса, а годишње бележи 19,3 милиона пређених километара. Пружа услуге јавног превоза у Београду, Нишу, Крагујевцу и Браничевском региону, уз обављање међународног, међумесног, приградског, градског и ванлинијског превоза. У оквиру компаније послује и истоимена туристичка агенција и то са представништвима у Београду и Пожаревцу. Више информација о компанији доступно је на https://arriva.rs/

       Представа „Не/видљиви град“ привукла је велику пажњу путниканалинији 26 који су имали прилику да уживају и да се кроз узбудљиву вожњу упознајуса историјомБеограда на потпуно другачији начин.

 

Share.

Comments are closed.

Skip to content