IMG_5165Своју туристичку понуду на овогодишњем  39. по реду Међународном сајму туризма, на самосталном штанду, представила је и Туристичка организација Општине Жагубица. Поред разноврсних производа и сувенира, пажњу је привукао и богат  пропагандни материјал Туристичке организације ове Општине, као и маскота „Тоза“  са партнерком „Видом“.Директорка Туристичке организације Мартина Лукић, истакла је да је Сајам идеална прилика да се на њему представи најбоље што Хомоље нуди када је туризам у питању.

IMG_5180-Првог дана Сајма промовисали смо ловни туризам са нашим Ловачким удружењем „Јован Шербановић“ из Жагубице. Ловци су целог дана причали ловачке приче за штандом, што је посетиоцима било изузетно занимљиво. Другог дана, представили смо гастрономију Хомоља, успели смо да пренесемо делић онога што се зове здрава хомољска храна, све у намери да заголицамо машту посетилаца. У суботу, трећег дана, предвиђена је промоција својеврсног бренда од вуне, наше младе модне креаторке Милице Баиновић. Последњи је резервисан за микс од свега,  за приказ традиције наше културе, хране, специјалних, заштићених производа као што су Хомољски сир, ракија, мед. И ове године маскота на нашем штанду био је  „Тоза“, први пут са партнерком „Видом“ коју је израдила Ленка Матић из Бора. Вида је од печене глине, обучена је у народну ношњу овога краја, као и Тоза кога смо, ето, ове године оженили, сазнајемо од Мартине Лукић.

IMG_5167На штанду Туристичке организације Кучева, прошлог петка , у дану представљања туристичких садржаја Браничевског округа, затекли смо народну посланицу Оливеру Пауљескић, која је за наш лист изјавила:

-Ове године смо се одлучили да сваког дана промовишемо понешто од онога што карактерише наш крај и по чему је он препознатљив. Искористила бих прилику да позовем заљубљенике у природу, чист ваздух, здраву храну… да дођу и буду гости Хомоља, краја који одише легендама али и истинитим причама.

                                                                                                                                                                                       И.В.

Share.

Comments are closed.

Skip to content