Поред улагања у развој туризма, Општина Голубац из свог буџета знатна средства опредељује и за унапређење пољопривреде пре свега за развој сточарства, пчеларства, за куповину садница воћарима, набавку пластеника повртарима, куповину стоке, наводњавање…

     Оваквим стратешким опредељењима, када је пољопривреда у питању, створена  су два голубачка бренда: „барени сир“ и „ђердапски мед“. Реч је о сертификованим, заштићеним производима са по којима је ово подручје препознатљиво.

       -Доста је наших пчелара који производе  ,,ђердапски медi’’ са заштитом географског порекла чиме су осигурали свој наступ на домаћем и иностраном тржишту.  Поред „ђердапског меда“ поносимо се још једним производом за заштитним знаком, ,,голубачки барени сир“ који смо представили на Сајму Дунава. У току је експериментална производња, на брендирању заједно раде Развојна акаденија Србије, Удружење „Еко Бренд“ и „Млекара „Економик“ из Дворишта, каже председник Општине Голубац др Небојша Мијовић.

Share.

Comments are closed.

Skip to content