У Голупцу је одржана завршна конференција на којој је представљен пројекат пекограничне сарадње између Србије и Румуније насловљен „Систем деловања у ванредним ситуацијама“. Пројекат је финансиран средствима Европске уније у износу од 941.292, 045 евра, док буџет голубачке општине износи 338.266,095 динара. За реализацију пројекта предвиђене су две године, али је иста трајала тридесет месеци.

Домаћин завршне конференције била је Општина Голубац, а презентацији су присуствовали чланови тима из Голупца и Молдаве Нове. Окупљенима су се обратили заменик председника Општине Марко Стојаковић и командат Добровољног ватрогасног друштва Иван Мирковић.

Како је наведено, „Систем деловања у ванредним ситацијама“ је пројекат који је реализован у неколико фаза. Најпре кроз размену искуства, указивање на најбоље праксе и представљање досадашњег искуства у ванредним ситуацијама. Друга активност одржана је у Молдави Новој, где су такође представљена искуства у ванредним ситуацијама. Следећа фаза односила се на заједничке вежбе у ванредним ситуацијама на којим су учествовали ватрогасци из Србије и Румуније. Уследио је тренинг за школску децу, који је одржан у Молдави Новој, уз учешће двадесеторо деце из Голупца и тридесеторо из Молдаве Нове. Потом је реализована обука за ватрогасце добровољце, што је омогућило формирање Добровољачког ватрогасног друштва. Обуку је прошло 13 лица, а седиште новооснованог друштва је у голубачком насељу Радошевац. Следећа фаза односила се на куповину опреме попут специјалног ватрогасног возила и одела за ватрогасце, док је последња фаза пројекта предстваљање постигнутих резултата и завршна конференција.

Share.

Comments are closed.

Skip to content