На презентацији производа и услуга Комерцијалне банке која је одржана у организацији Регионалне привредне коморе Браничевског и Подунавског управног округа, обухваћени су сви аспекти пословања односа клијенти – банка, од отварања и вођења рачуна, преко дигиталних канала, кредитно – депозитног пословања, до свеобухватне подршке за запослене.

            Влада Србије је у марту 2015. године усвојила Стратегију за подршку малих и средњих предузећа, предузетништва и конкурентности за период од 2015. до 2020. године, којом је дефинисала кроз главне приоритете и конкретне мере политику развоја овог сектора у наредном средњерочном периоду.

            -Финансијска и нефинансијска подршка овом сектору у 2016. години обједињена је у програм „Година предузетништва“, који је ове године прерастао у програм „Деценија предузетништва“. Привредна комора Србије у том смислу нуди презентације, промоције и повезује привреднике са релевантним институцијама које могу да им помогну у пословању, истакла је Тамара Ивковић, директорка РПК Браничевског и Подунавског управног округа.

                                БРЗ И ЈЕДНОСТАВАН ПРИСТУП НОВЦУ

            Велика мрежа од преко 200 експозитура и више од 260 банкомата омогућавају клијентима Комерцијалне банке да имају брз и једноставан приступ свом новцу 24 часа дневно свих 7 дана у недељи. Комерцијална банка је апсолутни рекордер по прикупљеној штедњи грађана и захваљујући транспарентности у обрачуну каматних стопа, сигурном и поузданом пословању пуне 4 деценије, клијенти у сваком моменту знају колико су на добитку. Свим физичким лицима Комерцијална банка одобрава више врста краткорочних и дугорочних кредита по изузетно повољним условима. Ниске каматне стопе, дуги рокови отплате и приступачне рате чине Комерцијалну банку поузданим кредитним партнером у свакој ситуацији.

            -За рад Комерцијалне банке најбитније је да има партнерске односе са клијентима и у том смислу увек желимо да будемо присутни на терену, да чујемо које су њихове потребе и наравно да обезбедимо оно што је најповољније за њих. На овом састанку ћемо изнети све тренутне повољности у делу кредитирања клијената из привреде, микроклијената и пољопривреде, казала је Данијела Костић Тодић, директор Пословног центра Крагујевац Комерцијалне банке.

                                         ИНСТАНТ НАЛОЗИ

            У циљу промовисања дигиталних технологија, уштеде трошкова како са аспекта банке, тако са аспекта клијента, оно што је новина у задњих годуну дана је примена такозваних пакета рачуна који практично омогућавају коришћење више услуга и производа банке од стране клијената. Са једне стране, циљ је да се смањи зависност клијената од шалтерског пословања и доласка у банку, а такође да се промовише примена нових технологија у пословању клијената и то је мобилно банкарство. Са друге стране, један сет рачуна омогућава да се кроз накнаду која се за њега плаћа остварују одређене уштеде. Сет рачуна углавном обухвата накнаду за коришћење текућих рачуна, бесплатно коришћење мобилног и електронског банкарства, коришћење пост терминала, бизнис картица.

            -Комерцијална банка прихвата све картице виза, мастер и дина бренда. Корисник сет рачуна и фирма која има одређен ниво промета преко 100.000 динара на месечном нивоу добија пост терминал бесплатно на коришћење. По новом закону од 17. децембра доћи ће до промена тарифа у овом сегменту, тако да ће трошкови коришћења пост терминала бити за 20 до 25 одсто нижи у односу на досадашњу праксу. Циљ је да се додатно поспеши коришћење пост терминала, односно промоција безготовинског плаћања. Такође, новина у платном промету су такозвани инстант налози који омогућавају плаћања 24 сата свих 7 дана, при чему је извршење налога у року од 10 секунди, а провизија по налогу износи 100 динара, што доста поспешује овај вид плаћања, закључио је Слободан Ћурчић, директор продаје за микро и агро бизнис.

                                                                                                            Д.Динић

Share.

Comments are closed.

Skip to content