2020-05-20T08:57:10+02:00 20. маја, 2020. 08:55 |

У „Аутотранспорту“два нова булдозера

НОВИНЕ У ПРИВРЕДНОМ ДРУШТВУ  „АУТОТРАНСПОРТ“ ДОО КОСТОЛАЦ

Привредно друштво „Аутотранспорт“ д.о.о. Костолац  однедавно у поседу има нове радне машине. Након скоро деценије у ово предузеће стигао је нови булдозер, један од два које је ово предузеће недавно купило. Булдозер је испоручен 13. маја, а након склапања и обуке посаде,  „пуштен“ је у рад на терене површинског копа „Дрмно“.

 Од издвајања из ЕПС-а већину, односно готово 90 процената својих послова, „Аутотранспорт“ обавља за Електропривреду Србије, односно Огранак „ТЕ-КО Костолац“. Сва возила и механизација у употреби су на теренима, односно радилиштима ЕПС-а, тачније костолачког Огранка. На тај начин, послујући са овим великим системом, „Аутотранспорт“ остварује већину својих прихода. Од исправности, односно радне способности машина у овој фирми, умногоме зависи сам опстанак овог костолачког привредног друштва које храни 460 породица. 

У последњих десетак година у „Аутотранспорт“ није стигла ниједна већа машина као што су гусеничар, булдозер или ровокопач, а од поменутих великим делом зависи ангажовање саме фирме у  Огранку „Термоелектране и копови Костолац“. Упркос тешкој ситуацији у претходном периоду у Аутотранспорту  су смогли снаге и изнедрили могућности да набаве два булдозера снаге око 240 kW који су овој фирми неопходни за радове које изводе на површинском копу Дрмно и у другим деловима Оранка „ТЕ-КО Костолац“. Један булдозер је допремљен, а испорука другог очекује се за два месеца. Механизација коју „Аутотранспорт“ поседује већ је набројала велики број радних сати.

Младен Оцокољић

-Шест малих и један велики булдозер већ дуго су у раду. Све машине имају преко 20.000 радних сати, што је заиста много. Да би ова механизација и даље могла да ради на њима је потребно обављати капиталне ремонте. Два нова булдозера знатно ће нам олакшати рад и повећати ефикасност, каже директор ПД „Аутотранспорт“ Костолац Младен Оцокољић додајући да се нада да ће  још неку радну машину, булдозер или ровокопач, заменити новом јер је, како каже, дошло време када застарелост, односно похабаност постојећих машина поскупљује њихово даље ангажовање.

– Експлоатација таквих машина постаје економски мање исплатива, објашњава Оцокољић.

Од самог слања захтева за понуде,  па све до одабира најповољнијег од четири понуђача, посао је спровео комерцијални сектор фирме, на челу са руководиоцем Милицом Дамњановић, која је „папиролошки“ процедуру спровела од почетка до краја.

 Дамњановић је поновила да ће нова механизација, која је после деценије стигла у предузеће, имати изузетан утицај на пословање.

-Куповина новог булдозера ће повећати нашу продуктивност посебно у односу на Електропривреду Србије, Огранак „ТЕ-КО Костолац“ чији смо значајни партнер, а надамо се да ћемо то бити и убудуће. Булдозер нове генерације има гаранцију од годину дана односно 2500 радних часова, као и бесплатно сервисирање у току гарантног периода и обуку руковаоца. Након квантитативног и квалитативног пријема од стране комисије, извршена је монтажа и функционална проба, након чега је први булдозер послат на радне задатке.

Привредно друштво „Аутотранспорт“ Костолац  осим основног угвора са Огранком „ТЕ-КО Костолац“ ради и послове на депонији гипса и пепелишту Ћириковац, те свака нова машина повећава обим послова које ово предузеће може да обави.

Т.Р.С.