У Србији на граници апсолутног сиромаштва живи око 446 хиљада људи који директно зависе од донација хране, док се са друге стране дневно баци 2 милиона килограма хране. Водећи се овим чињеницама, 2021. године покренута је кампања повећања донација хране „Спасимо храну, спасимо хуманост“, а од почетка ове иницијативе компанија Бамби донирала је више од 11 тона производа најугроженијим грађанима широм земље.

Подизањем свести о неопходности увећања донација као и решавања проблема бацања хране, пре свега ради се на смањењу једног од највећих проблема данашњице – сиромаштва, али и указује на очување животне средине кроз смањење отпада који настаје прекомерним бацањем хране, као и неопходним спаљивањем производа пред истеком рока.

-У години када славимо 55 година пословања, кроз кампању „Спасимо храну, спасимо хуманост“ коју спроводи Коалиција за доброчинство, а предводи Фондација Ана и Владе Дивац, помогли смо социјално најугроженијим грађанима кроз донације Банкама хране Београд, Војводина и Ниш. Поред донације наших производа, уступили смо и медијски простор са циљем додатне подршке кампањи и што делотворнијег подизања свести грађана о проблему са прекомерном количином бачене хране, изјавио је Иван Јовановић, менаџер корпоративних комуникација компаније Бамби.

Већ другу годину за редом компанија Бамби је добитник захвалнице Српског филантропског форума и Коалиције за доброчинство за допринос кампањи „Спасимо храну, спасимо хуманост“ која се додељује на Национални дан давања, 9. октобра.

Жељко Митковски из Фондације Ана и Владе Дивац истакао је да је током два циклуса кампање, прикупљено више од 112 тона хране, а Бамби је у укупној донираној количини учествовао са чак 10%. -Коалиција за доброчинство се захваљује компанији Бамби што континуирано донира храну и што се и ове године укључила у кампању ’Спасимо храну, спасимо хуманост’ помажући најугроженијима широм земље и промовишући солидарност и друштвену одговорност. Позивамо и друге компаније да се прикључе кампањи до краја новембра, рекао је Жељко Митковски.

Заједно са партнерима кампање, компанија указује на проблем прекомерног бацања хране, унапређење прописа и регулатива које иду у корист повећању донација, али и недовољног броја донација хране у Србији.

Share.

Comments are closed.

Skip to content