Богдан Станковић јe матурант Пожаревачке гимназије на друштвено-језичком смеру. Истиче се као ведра, духовита и маштовита личност, са снажно израженом емпатијом и развијеним осећајем за друге. Његова природна радозналост и друштвена отвореност често га доводе у центар пажње, што му прија, али увек настоји да ту позицију искористи за покретање значајних тема и повезивање са другима. У комуникацији је отворен, формулише прецизне и зреле ставове, а посебно ужива у разговорима који подстичу саговорнике на дубље размишљање. Његова интересовања обухватају широк спектар тема, од историје, социјалних и политичких питања, до уметности, пре свега филма и музике као начина личног и друштвеног изражавања. Ствари које га заиста занимају памти брзо и лако, што говори у прилог високој унутрашњој мотивацији и озбиљном приступу учењу. Посебно га интересује историја и то светска, али и национална, с фокусом на XX век и савремено доба. Историју доживљава као кључ за разумевање света и област блиску његовим интересовањима. Позитивно оцењује и квалитет наставе из овог предмета у школи.
Богдан је био члан драмске секције Пожаревчке гимназије и на Позоришним сусретима средњошколаца у Крагујевцу освојио је награду публике у представи „Хајде да играмо ластиш”. Донедавно је био активни члан аматерског позоришта „Миливоје Живановић” у Пожаревцу, а учествовао је и на бројним школским и ваншколским позоришним манифестацијама, као и на такмичењу из енглеског језика. Изван школе, највише времена проводи уз филмску уметност и са блиским пријатељима и породицом. Поседује наглашену потребу да разуме свет око себе, склоност ка анализи и интересовање за појаве које често остају ван главног тока интересовања његових вршњака, попут друштвене правде, медија, система и политичког живота. Покреће разговоре који подстичу друге да размисле, трудећи се увек да пронађе нову перспективу и дубље значење. Активиста је и волонтер у локалној заједници.”
Иван Маринковић, професор историје, рекао је о Богдану:
-За Богдана се најпре мора рећи да је изузетно проницљив и сналажљив ученик који има фантастичну способност брзог усвајања нових знања. Посебно га краси дар брзе адаптације. Управо те особине му омогућавају да успешно одговара на наставне и ваннаставне изазове, а све то без превеликог напора. Његова склоност ка друштвеним наукама огледа се у повезивању историјских, социолошких и политичких чињеница у ширу слику, вешто комбинује интелектуалну радозналост са практичним разумевањем друштвених околности.
Своју будућност види у области филмске продукције, а већ сада има јасну визију сопственог развоја. Жели да током студија стекне конкретна искуства у струци. Богдан је ученик са израженим индивидуалним потенцијалом, изграђеним вредносним системом и високим нивоом личне аутентичности.
Професор историје Живојин Ивковић рекао је о Богдану:
-Иако сам Богдану формално предавао само у другом разреду, боље сам га упознао кроз разне неформалне активности, пре свега кроз учешће у школским радионицама посвећеним филму, као и током организације тематских квизова и других ученичких пројеката. У тим околностима показао је изражену посвећеност, креативност, способност за сарадњу и зрелост. Сигуран сам да ће у годинама које следе наставити да се развија и да ће постепено ослободити свој пуни потенцијал.
Жељко, Богданов отац, каже да његов син своја интересовања испољава кроз читање, разговоре и истраживање садржаја на интернету. Склоност ка друштвеним темама родитељи су уочили у старијим разредима основне школе, када је често постављао питања о историји и савременом друштву. Ван школе се интересује за глуму, позориште и шах, више година је био активан члан аматерског позоришта „Миливоје Живановић”, а пре тога члан дечијег драмског студија Центра за културу Пожаревац. На изазове одговара посвећено када су му занимљиви, док мање интересантне задатке избегава. Похвале му служе као подстицај, а неуспех га не обесхрабрује. Родитељи га мотивишу разговорима и подршком, уз континуирано пружање различитих подстицајних садржаја.