У Јавном предузећу „Водовод и канализација“ Пожаревац представљена је нова платформа преко које корисници могу да добију низ информација. Могу да провере стање својих рачуна, пријаве потрошњу воде или кварове на инсталацијама.

Сајт омогућава бољу комуникацију са корисницима као и бржи начин да се интервенише и приступи санирању кварова.

Преко овог сајта сада може да се преузме електронски рачун за последњи месец у ПДФ формату. Корисници који се определе за електронски формат преузимања неће више добијати „папирни рачун“ од поштара, што временом може да доведе до уштеде трошкова штампања и дистрибуције рачуна. Власници водомера такође могу да се определе да рачуне добијају у електронској форми преко мејл адресе.

Већ сада може да се преко сајта преузме рачун за јул ове године. Међутим, још није обезбеђено онлајн плаћање рачуна преко сајта.

Сајт је за потребе Јавног комуналног предузећа „Водовод и канлизација“ израдила фирма MSD Information Technologies из Пожаревца која иначе, одржава постојећи портал Водовода.

У плану је, како је на презентацији рекао Саша Михајловић из MSD Information Technologies, даље унапређење корисничког сервиса. Михајловић је објаснио да је преузимање електронског рачуна уређено на начин да корисник бира годину и месец рачуна и затим мора да уносе своју шифру потрошача и идентификациони број водомера. Сви ови подаци налазе се на рачунима које корисници добијају поштом.

                                              ОНЛАЈН ПЛАЋАЊЕ НАРЕДНЕ ГОДИНЕ

            За сада није могуће онлајн плаћати рачуне за утрошену воду и друге услуге предузећа „Водовод и канлизација“ али се та могућност разматра за скорију будућност, рекао је Саша Михајловић и додао:

-Када дође до унапређења у договору са „Водоводом“, користићемо најсигурнији могући начин, преко платне картице са верификацијом. Технички, проблем је само у проценту који узимају банке приликом таквог плаћања.

Онлајн плаћање рачуна за воду могло би да почне од јануара следеће године.

Временом би сајт, како је Михајловић навео, требало да буде сасвим унапређен и да све информације и комуникацију са потрошачима пребаци на кориснички сервис. Омогућио би и самоочитавање водомера као и контролу тачности очитавања.

Share.

Comments are closed.

Skip to content