Из Градског језера у Белој цркви извађено је више од 500 килограма отпада, у организованој акцији чишћења у оквиру пројекта компаније Хенкел Србија „Волим реку, а ти?“, коју реализује у сарадњи са Савезом организација подводних активности Републике Србије (СОПАС).

– Kроз нашу Стратегију одрживости посвећени смо заштити и обнављању биодиверзитета, са посебним фокусом на шуме, земљиште и воду. Управо због тога изузетно смо поносни на нашу сарадњу са Савезом организација подводних активности Републике Србије током које већ трећу сезону заредом чистимо водена богатства наше земље, истиче менаџерка за развој категорија и маркетинг у продаји у Хенкелу Милица Шљиванчанин.

– Србија има много водених токова, река, језера чиме се поносимо, али тај дар природе, на жалост, као и много тога данас, не ценимо довољно. Изузетно смо поносни на нашу сарадњу са компанијом Хенкел Србија у оквиру које кроз пројекат „Волим реку, а ти?“ подижемо свест о важности чисте животне средине, пре свега за наше здравље, као и за будуће генерације. Овај пројекат традиционално спроводимо сваког августа и септембра са жељом да наше реке и језера буду чистије, а животна средина здравија, наглашава Божана Остојић, председница Савеза организација подводних активности Републике Србије.

Пројекат „Волим реку, а ти?” спроводи Хенкелов пословни сектор „Детерџенти и кућна хемија“ у склопу кампање „Ми и ви заједно за чистији свет“, у којој учествују производи који омогућавају прање на ниским темепратурама и ефикасно коришћење еко програма на машинама. Паковања су рециклабилна, а у асортиману се налазе производи са најмање 90 одсто биоразградивих састојака.

Свакако, реч је о добром примеру бриге о животној средини и посебно скретања пажње на размере људског немара. 

Иначе, Хенкел послује широм света са уравнотеженим и разноврсним портфолиом. Kомпанија заузима водеће позиције са своја три пословна сектора у областима индустријског тржишта, као и производа широке потрошње, захваљујући јаким брендовима, иновацијама и технологијама. Хенкелов сектор „Адхезиви технологије“ је светски лидер на тржишту лепкова – у свим индустријским сегментима у свету. Са секторима „Детерџенти и кућна хемија“ и „Beauty Care“, Хенкел заузима водеће позиције на многим тржиштима и категоријама широм света. Основан 1876. године, Хенкел иза себе има више од 140 година успешног пословања.

У 2021. години, компанија Хенкел остварила је продају већу од 20 милијарди евра и кориговани оперативни профит од око 2,7 милијарди евра. Хенкел запошљава више од 52.000 људи широм света – предан и веома разноврстан тим, уједињен снажном корпоративном културом, заједничком сврхом, као и заједничким вредностима. Kао признати лидер у одрживости, Хенкел се налази на највишим позицијама многих међународних индекса и листа. Хенкелове приоритетне акције излистане су у немачком индексу DAX. За више информација, молимо вас посетите  www.henkel.com.

 

Share.

Comments are closed.

Skip to content