tamaraТамара Милосављевић је матурирала друштвено-језички смер у Пожаревачкој гимназији.Током школовања истакла се изузетним школским успехом. Област њене изузетности је лако овладавање страним и матерњим језиком. Учествовала је на државном такмичењу – Књижевној олимпијадии освојила другу награду на државном конкурсу „My English Book“ за књижевно стваралаштво на енглеском језику. Учествовала је на свим активностима из енглеског језика као што је сајам језика, обележавање различитих датума везаних за књижевност и уметност, бави се креативним писањем на енглеском и српском језику. Њена област је: писање, читање, слушање музике, гледање филмова и вежбање тела колико и духа.

Воли језике, друштвене науке као што су филозофија, психологија и социологија, али поред тога је врло радознала и жели да да сазнаје нове ствари и из света науке, уметности и животних умећа.У овим предметима јој се допада„простор за слободну интерпретацију лекција и градива, могућност да ствари кажемо својим речима, а што се тиче језика, свиђа ми се што нам они отварају пут ка остатку света“.Привлаче је теме које терају на размишљање.Она настоји да их истражи из што више углова, па поред уџбеника и наставе „често се нађу и филмови, књиге и онлајн литература“.

Свој начин учења описује следећим речима:„Најбоље научим кроз подвлачење и ишчитавање, затим вађење теза и њихово склапање у мапе ума које затим користим као подсетнике. Што се времена тиче, најбоље и највише ћу упамтити на самом часу кроз лекцију и хватање белешки, а у реалности ми не треба пуно да то градиво поновим пред оцењивање код куће“.Родитељи кажу да је „Интелигентна, сналажљива, вредна, посвећена учењу и усавршавању, свестрана“.

О свом познавању страних језика каже следеће: „Енглески разумем, читам и говорим врло течно, учим га од првог разреда и могу да се похвалим да сам јако пуно тог знања сама достигла кроз гледање, слушање и писање, интернет и самостално интересовање. Од петог разреда учим и француски језик,мада нисам једнако вешта у маневрисању речима и комуникацији на француском“.

Жели да упише на Филолошком факултету групу  Шведски језик са Енглеским. „Конкретно шта бих да радим у пољу језика нисам сигурна, али желим да себи обезбедим што више прилика да напредујем и ван Србије. Мислим да све док смо отворени за напредак, никада није прекасно да научимо још по коју вештину и будемо што бољи и успешнији људи, који никада не престају да раде на себи“.

                                                      Живкица Ђорђевић, педагог


„Тамара Милосављевић је својим литерарним узлетима и поетским заносима у више наврата стварала ниску речи које су одзвањале на странама посвећеним конкурсима и уметности од живота већој.

Играјући се речима, стилским фигурама и стварајући разнородне мисли, зреле и продуховљене, градила је свој маштенски свет којим је улепшавала свет људи око себе, чинећи га богатијим и племенитијим“.

Милена Анђелковић,

професорка српског језика и књижевности,

одељењски старешина


„Особа изузетног уметничког сензибилитета и велике креативности, Тамара налази путеве да речима на српском и енглеском креира нове просторе, јединствене и само њој својствене, које читаоце остављају без даха. Огроман литерарни таленат који поседује брусиће, надам се, и у будућности, јер јој потреба за личном експресијом даје снаге да настави да ствара. Она је једна од ретких особа њених година која, интуитивно или рационално, има несвакидашљи увид у мотивацију, унутрашњи живот и најскривеније мисли ликова о којима пише.“

Наташа Берић,

професорка енглеског језика

Share.

Comments are closed.

Skip to content