2021-04-09T11:45:30+02:00 9. априла, 2021. 11:31 |

Костолачке „Комуналне службе“: Одржати квалитет услуга

Костолачка Радна јединица Јавног комуналног предузећа „Комуналне службе“ Пожаревац задужена је за бригу о хигијени, уређењу пијаце и одржавању гробља. Управник ове Радне јединице Дејан Ракић истиче да у овој делатности увек има посла, те је утолико значајнија добра сарадња са матичним предузећем у Пожаревцу, локалном самоуправом, суграђанима.

– Јавно комунално предузеће „Комуналне службе“ Пожаревац и Радна јединица у Костолцу су компактна целина. Имамо одличну сарадњу и све функционише по уиграном систему. Рецимо, када се догоди квар на возилу у костолачкој јединици, мајстори из Пожаревца одмах крећу. Сарадња је ефикасна и утемељана на заједничком циљу, квалитетним и правовремено пруженим услугама, наглашава Ракић који костолачку Радну јединицу предводи последњих пет година:

– Откако водим Радну јединицу у Костолцу значајно је и то што сам за директоре имао изузетне људе. До скоро је то био Слободан Јовић, који се пензионисао. Сада је дошао млади директор Марко Марјановић, који је врло брзо показао да је способан, инвентиван, предусретљив, има слуха за сараднике… Имао сам подршку и претходног руководиоца костолачке Радне јединице при преузимању посла. Све време је добра комуникација са локалном самоуправом. Разумевање постоји и у односима са грађанима, али је у том смислу важно имати на уму да је реч о односу узајамних обавеза.

– Ми смо овде ради грађана Градске општине Костолац који имају право на квалитетну услугу. Међутим, постоји проблем по питању кабастог отпада. Дешава се да грађани избаце делове намештаја или шут поред контејнера, што камион за контејнере не може да преузме. Зато молим грађане да одговорније одлажу отпад, да кабасто смеће одвезу на депонију, јер није сво смеће за контејнер, истиче управник Дејан Ракић указујући и на евидентан проблем недостатка радне снаге:

-Услед рационализације морали смо да отпустимо око 60 радника, али се обим послова повећао, тако да је то тренутно јако велики проблем. Ипак успевамо да одржимо квалитет услуга ванредним напором наших запослених, а у току ове године смо запослили два нова радника.