Милица Јовановић, матуранткиња је Пожаревачке гимназије на прирoдно – математичком смеру. Истиче се као радознала и прецизна особа, отворена за комуникацију, са практичним приступом решавању проблема и сталном жељом за учењем. Посебно је привлаче теме о којима се мање зна, као и садржаји из области математике и историје.
У математици ужива у јасноћи, логици и решавању проблема, док је у историји занимају приче о људима и догађајима који су обликовали свет. Знање најбоље усваја кроз практичне задатке и примену, а учење најчешће организује у вечерњим сатима, уз музику. Иако воли да учи са пријатељима, највеће резултате постиже самосталним радом. Истиче да може бити од користи вршњацима у области јавног наступа и превазилажења треме.
Марија Костић, педагог школе рекла је о Милици: „Приликом нашег првог сусрета, код Милице сам препознала несвакидашњи дар да самостално, а у исто време врло савесно и одговорно доноси одлуке о својој будућности. Петнаестогодишњакиња са изузетним самоувидом. Године које су после дошле, само су потврдиле утисак. Ведра, насмејана и увек пуна идеја. Девојка која спаја свет технологије и екологију. Заљубљеник у роботику. Иновативна и усмерена ка одрживој будућности. Амбициозна, али и реална. Тачно зна када може да помери границе. Изазови јој нису препрека, већ прилика да расте. Верујем да ће у будућности наставити да напредује и инспирише друге својом енергијом и несебичношћу.“
Током школовања у Пожаревчакој гимназији активно је учествовала у пројекту „First Lego League“ као такмичар, ментор и помоћник судијама, а остварила је и успехе као еко инфлуенсер освајањем првог места, две године за редом, на такмичењу у Београду, на факултету „Сингидунум“. Чланица је секције роботике и активно се бави фотографијом. Била је полазница Истраживачке станице Петница на семинару дизајна. Слободно време најрадије проводи са пријатељима и у учењу нових вештина. Од литературе преферира драме и историјско штиво, а на телевизији прати информативне емисије.
Маја Јовановић Глигоријевић, професорка физике, рекла је о Милици: „Милица је одмерена, стрпљива, коректна, посвећена и истрајна. Одликују је брзина решавања практичних проблема, креативност и изузетна вештина добре организације. Радећи на иновативном решењу у форми пројекта за одрживо и еколошко добијање енергије, као и за одрживу, ефикасну и еколошку стратегију управљања отпадом од хране, на такмичењу за средњошколце из области очувања животне средине и одрживог развоја под називом „Буди инфлуенсер у свом крају“, две године за редом (2023. и 2024.), имале смо прилику да, заједно са нашим тимом, освојимо прво место и наградну екскурзију у Будимпешту и Сентандреју, као и наградну екскурзију у Солун. Милица је, најпре као такмичарка, а затим као вршњачка медијаторка и едукаторка, у оквиру Секције примењене физике и електронике (роботика), све четири године учествовала на такмичењу „First Lego League“. Сарађивале смо и при реализацији интерактивних јавних (угледних) часова из физике. Милица је увек репрезентативно представљала своју школу. Верујем да ће правим избором будуће професије, вођена својим самопоуздањем и изузетним карактером, остварити све задате циљеве.“
Посебно је интересује област механике и предузетништва, са жељом да се у будућности бави предузетништвом у машинској индустрији, спајајући техничко знање и развој иновација. Себе у наредним годинама види као посвећену и успешну особу која континуирано усавршава своје знање и вештине.Пожаревачку гимназију цени због високог квалитета наставе, пријатне атмосфере и велике подршке коју пружају сви запослени, као и богатог избора секција и ваннаставних активности.
Александра Пешић, Миличина мајка, рекла је да је њена ћерка креативна, радознала, проницљива и савесна особа, са израженом организацијом и истрајношћу. Њена интересовања усмерена су ка активностима које укључују мисаону стимулацију, креативност и такмичења. Од раног детињства показивала је склоност ка сложеним задацима, што се касније развијало кроз разне пројекте и самостална истраживања. Поседује способност да из сваког изазова извуче поуку и настави са развојем. Похвале је додатно мотивишу, а неуспехе прихвата као прилику за учење. У наредним годинама види је као свестрану, проактивну особу која успешно спаја интересовања из уметности и техничких наука. Пожаревачка гимназија јој је пружила квалитетно знање, подршку и прилике за развој, што је значајно допринело њеном личном и професионалном сазревању.