Софија је ученица која се истиче својом емпатичношћу, комуникативношћу и зрелим односом према људима око себе. Изражено друштвено осећање, интересовање за уметност, друштвене науке и ментално здравље одликују њен вредносни систем и избор активности, како у школи, тако и ван ње. Посебну пажњу посвећује унапређивању међуљудских односа, неговању дијалога и подстицању отворености у комуникацији са вршњацима. Њена ангажованост у омладинским организацијама и пројектима попут Еразмус+ програма потврђује њену заинтересованост за друштвено значајне теме и спремност да преузме активну улогу у заједници. Слобода јој је веома важна. Иако делује нежно, у њој је снажан осећај одговорности и упорности.
Током гимназијских дана, посебно се издваја њено интересовање за стране језике, социологију, историју и књижевност. Њена склоност ка самосталном учењу, фотографско памћење и способност визуелног повезивања информација омогућавају јој да теме усваја на дубљем нивоу, кроз личну интерпретацију и креативне приступе. Склоност ка учењу страних језика прати је од најранијих школских дана, уз високу језичку компетенцију коју показује кроз читање књижевности на више језика. Посебно је везана за италијански језик и културу. Њено учење је интуитивно и визуелно. Користи мапе ума, боје и скице као средство за дубље разумевање градива. Њу мотивише смисао онога што учи, па се највише ангажује када је у питању садржај који може да повеже са собом и светом око себе.
Тијана Стевић, професорка италијанског језика, рекла је о Софији:
-Софији сам имала част да предајем италијански језик током четири године гимназијског школовања. Увек се издвајала својом радозналошћу и отвореношћу ка новим знањима. Показивала је изузетан таленат за италијански језик, како у говору, тако и у писању, увек са жељом да прошири своје знање и продуби разумевање језика и културе. Поред школских обавеза, Софија је била ангажована у ваннаставним активностима, са израженим осећајем за заједницу и спремношћу да допринесе својим залагањем. Увек је приступала свему са великим ентузијазмом и одговорношћу, а својим понашањем је мотивисала и подржавала друге. Остаће ми у сећању као дивна млада особа која носи у себи људску топлину и развијену друштвену свест. Верујем да је пред њом сјајна будућност.
Уметност је део њене свакодневице. Свира клавир и гитару, пише, црта и истражује визуелну културу. Љубав према музици, књижевности и филму дубоко је повезана са њеним емоционалним доживљајем света. Учествовала је на Републичкој смотри хорова у Новом Саду, где је са школским хором и оркестром освојила другу награду. Слободно време проводи читајући класике, слушајући музику и разговарајући са блиским људима. Себе у будућности види на студијама у иностранству, са јасном визијом да њен рад буде креативан, друштвено одговоран и у складу са личним вредностима.
Данијела Стојановић, професорка енглеског, за Софију каже:
-Софија је изузетна девојка коју красе интелектуална зрелост, амбициозност и неисцрпна позитивна енергија. Током школовања Софија је показала висок ниво знања у области страних језика, као и способност да самостално истражује, усваја нова знања и критички промишља о њима. Као њен професор енглеског језика, могу да потврдим да Софија не само да има таленат и склоност ка учењу страних језика, већ има и снажну радну етику, изражену самодисциплину и сталну потребу да унапређује свој рад. Радозналост и посвећеност у раду чине је поузданом и усмереном ка резултату. Сваки изазов дочекује с упорношћу, зрелим размишљањем и искреном жељом да успе. Њена ведрина, у комбинацији са критичким мишљењем и одговорношћу, чине је посебном. Уверена сам да ће уз одлучност, ентузијазам и снажан интелектуални потенцијал Софијa бити успешна на многим пољима. Софија има јаснe циљевe и снагу да их доследно остварује.
Софија ужива у серијама и филмовима, нарочито у оним који садрже елементе хумора. Посебно је везана за серију Friends, коју доживљава као извор опуштања, али и као начин да размишља о међуљудским односима и динамици пријатељства. Поред тога, воли документарне емисије попут оних на Националној географији јер јој омогућавају да прошири знање о природи и свету. Повремено чита и чланке на The New Yorker-у, јер је привлаче текстови који обједињују друштвена, културна и уметничка питања.
Софијини родитељи, Драгана и Божидар, кажу да је Софија одговорна, истрајна и систематична у приступу задацима. Изазове доживљава као прилику за учење, а у тешким тренуцима показује зрелост и упорност. Умерена је у реаговању на похвале и уме да извуче поуку из неуспеха. Родитељи је подржавају кроз разговоре, заједничка путовања по Европи и подстицање да се опроба у свему што јој је занимљиво. Мотивише је осећај поверења. Виде у њој самосталну, креативну и храбру младу особу, спремну за нова искуства.