После свечаног пуштања пруге Мајданпек – Бор у саобраћај 29. маја, још 14 теретних железничких композиција пролазиће свака 24 сата кроз железничку станицу Пожаревац. 

Сав теретни саобраћај из источне Србије који иде према северу и западу наше земље, сада пролази преко пожаревачке железничке станице. Истовремено је уведен кружни путнички воз који иде од Београда, преко Ниша, Зајечара, Мајданпека, Пожаревца, до Београда, тако да на пожаревачку железничку станицу стиже сваког дана у 17,20 сати. Железничка веза од Зајечара до Београда овом пругом скраћена је за око 200 километара. 

Сви садашњи путнички возови који су ишли до Мајданпека из правца Београда, саобраћају сада до Зајечара. 

Пуштање у саобраћај пруге до Бора, деоница од Пожаревца до Кучева је дочекала веома неспремна. Сигнални станични уређаји су застарели. Није извршен ни ремонт пруге до Кучева, тако да је она способна да од Пожаревца прими терет само до 16 тона по осовини, док је новоизграђена пруга оспособљена на 22 тоне по осовини. Сада од Пожаревца до Кучева не могу да собраћају тешке дизелке, а да би се извршио ремонт на овој прузи потребно је издвојити и обезбедити око пет милијарди старих динара. 

Пуштањем у саобраћај пруге до Бора, Љубичевски мост постаје посебан проблем. Овај мост је и до сада представљао уско грло за друмски саобраћај, а сада постаје још већи. У 24 сата, рампа на Љубичевском мосту биће спуштена равно 800 минута, скоро 12 часова.        

Leave A Reply