У сарадњи са Министарством пољопривреде, шумарства и водопривреде, компанија „Метро кеш & кери“ Србија започела је програм развоја и промовисања првог брендираног меда у Србији – Хомољског меда. 

Ово је вероватно један од најзначајнији корака за производ кога, у маркетиншком смислу, осим дистрибуције, одређују и квалитет, цена и промоција, а на чему се јако дуго и студиозно радило у сарадњи пчеларске задруге “Хомољемед” и Општине Жагубица. 

Општина Жагубица је, према речима представника Завода за интелектуалну својину Србије и Пољопривредног факултета Земун, који су од почетка учествовали у комплетном пласману, једна од ретких у Србији са оволико разумевања за локалне произвођаче. Објекат који произвођачи меда у Жагубици располажу,  један од најопремљенијих у Србији.

Андре Риненсланд, директор „Метро кеш & кери“ Србија је тим поводом изјавио:

-Домаћи производи са географским пореклом се издвајају квалитетом и заслужују да буду део понуде. Нудимо им своје светско и домаће искуство, саветујемо их у целокупном процесу, у чему изузетан допринос даје сјајан тим Министарства пољопривреде. Резултат је понуда најбољег из Србије. Додатно, локални производи су веома значајни за све актуелније питање одрживости, јер се куповином ових производа одлучујемо за развој локалне економије, коришћење локалних ресурса, чиме се уједно смањују трошкови. 

Share.

Comments are closed.

Skip to content