Реконструкција на Површинском копу „Дрмно“ почела је 24. јула. Сам почетак овог великог посла за кога кажу да „ремонт“ није адекватан израз с обзиром на обим и димензије задатка, пратиле су честе и обимне кише.

Међутим, то није заустављало рад и Томислав Несторовић, шеф угљеног система ПК „Дрмно“, очекује да буде завршен до 5. септембра како је и предвиђено:

           -Обимне кише успоравале су динамику реализације реконструкције, али уз ангажовање радника, застоји су отклањани тако да рокове не доводимо у питање.

           На ремонтно – реконструкционом платоу Копа „Дрмно“ ради се поправка три роторна багера, багера ведричара и четири бан багера. Циљ реконструкције је, каже Томислав Несторовић да унутрашње одлагалиште може да напредује са југа на север као и премештање трачних транспортера због напредовања унутрашњег одлагалишта.

                               СЕОБА ТРАЧНИХ ТРАНСПОРТЕРА    

 

           -Комплетно измештамо трачне транспортере који су имали извоз према Виминацијуму и постављамо нове. Идемо преко самог центра поред пута за Кличевац у дужини од 10,5 километара. То је велики посао, који треба да ураде наше службе, рударска, електро и машинска и извођачи са стране, у периоду од месец и по дана. Велики је број људи на једном месту и механизације, која је ангажована сваког дана. При свему томе, каже Несторовић, морамо да водимо рачуна о безбедности на раду и чувамо једни друге.

           За реконструкцију је предвиђено 10 трачних транспортера. Багери који остају на истом месту се поправљају и сређују за нови циклус производње.

           Реконструкција, која се 2018. године ради у „Дрмну“ је велики подухват, посао који се дешава једном у радном веку копа као што је наш, каже Несторовић.

           Измештање комплетних трачних транспортера и постављање нових, ремонт свих машина ангажованих на ископавању и производњи угља, захтева много знања и рада, кажу на Копу „Дрмно“.

Share.

Comments are closed.

Skip to content