Дванаесту годину заредом Привредна комора Србије у сарадњи са Министарством трговине, туризма и телекомуникација, у акцији „Најбоље из Србије“ награђује најуспешније домаће робне и корпоративне брендове, а од ове године и најбоље извознике, манифестације и стартап предузећа. Признања су ове године додељена у 25 категорија. Посебан кредибилитет овој награди даје чињеница да се најбољи брендови бирају на основу гласова самих потрошача али и стручне јавности.
Међу награђенима ове године су и два брендирана производа из пожаревачких колектива: Плазми из Бамбија припала је награда у категорији – робни бренд за робу свакодневне потрошње, а на победничком постољу нашла се и Модна кућа „Луна“. У години када обележава 50. рођендан, Бамбијева Плазма потврдила је висок степен поверења потрошача и бројних породица чије су млађе генерације одрастале на Плазми. Модна конфекција „Луна“ више од две деценије постојања изградила је репутацију најупешнијег предузећа у текстилној индустрији Србије И Региона.
Министар трговине, туризма и телекомуникација Расим Љајић рекао је да су победници у акцији уствари победници просека и просечности као и финансијске кризе и потешкоћа у пословању, захваљујући знању и вештинама.
Председник Привредне коморе Србије Марко Чадез рекао је на додели награда да је ове године номиновано 200 брендова што је више за 20 одсто него прошле године као и да су уведене три нове категорије и то за најбоља стартап предузећа, туристичке и привредне манифестације. Признања су уручена на завршној церемонији 2. фебруара у Новом Саду.
Фотос: ПКС