Шалтери Управе за управне послове у полицијским управама и станицама, на којима грађани могу поднети захтеве за издавање личних докумената и обавити друге послове из надлежности МУП-а почели су да раде од понедељка 11. маја.

– Грађани ће на шалтерима полицијских управа и станица моћи да обаве послове пријаве пребивалишта и боравишта грађана, поднесу захтев за издавање личних карата, пасоша, возачких дозвола, регистрације возила, оружја, држављанства, као и да подигну та документа, наводи се у саопштењу МУП-а.

Управа за управне послове препоручује грађанима да захтеве за прву регистрацију и промену власништва возила, промену података уписаних на саобраћајној дозволи и друге захтеве везане за регистрацију возила полицијским станицама и управама шаљу препорученом поштом.

Списак документације потребне за ове послове грађани могу да пронађу на сајту МУП-а, а уз документацију потребно је доставити и контакт телефон подносиоца захтева, преко кога ће бити обавештен о термину за уручење докумената. У вези са регистрационим налепницама за возила уписана у јединствени регистар Управа за управне послове истиче да ће се оне до 1. јула, издавати искључиво на техничком прегледу возила.

Грађани, као и раније, термин за подношење захтева за личну карту и пасош могу заказати преко портала еУправа, а лична документа којима је истекао рок важења за време ванредног стања важиће до окончања поступака и доношења одлука по захтевима за издавање личних докумената, који буду поднети у року од 30 дана од престанка ванредног стања, саопштено је.

Share.

Comments are closed.

Skip to content