У складу са циљем смањења употребе пластике и повећаном употребом рециклираних материјала, компанија Лидл Србија је у своју краткотрајну понуду уврстила патике произведене од рециклиране пластике прикупљене на плажама и морским обалним подручјима. Ове несвакидашње патике Лидл бренда Crivit можете пронаћи у свим Лидл продавницама од четвртка, 30. јула и у њима направити корак ка чистој будућности. Посебност и еколошка прихватљивост ових патика огледа се у чињеници да се спољашњи текстилни материјал, који чини око 20 одсто укупно употребљеног материјала, састоји од рециклиране пластике. Чак 25 одсто удела рециклираног материјала, који се користи за израду ових патика, је заправо пластика скупљена у природи, у близини океана, на плажама, обалним подручјима или доковима у Кини, а која би брзо завршила у води да није употребљена на овај начин. Преосталих 75 одсто материјала се састоји од сакупљених и рециклираних ПЕТ боца кроз редовне токове.
– Успешним коришћењем рециклиране ПЕТ боце у еколошке сврхе настала је ова висококвалитетна обућа. Рециклирани материјал је подједнако чврст, водоотпоран и прозрачан, па наши потрошачи могу рачунати на квалитет на који су навикли по Лидл ценама, а уједно носећи овакву обућу доприносе смањењу загађења природе, посебно мора и океана, истакао је Даниел Петровечки, директор Набавке компаније Лидл Србија.
У понуди су женске и мушке патике у више боја, као и дечије, а све их удобнима чини меморијска пена, која се оптимално прилагођава стопалу и осигурава удобан осећај током ношења. Понуда почиње 30. јула и траје док трају залихе. Crivit патике од рециклиране пластике само су једна у низу Лидлових друштвено одговорних иницијатива за имплементацију „REset Plastic“ стратегије, која је усмерена на пет области деловања: од избегавања употребе пластике, рециклирања и уклањања из природе, до подстицања еколошких иновација и едукације у овој области. Овом стратегијом, компанија је дефинисала два циља у вези са пластичном амбалажом Лидл брендова која треба да испуни до 2025. године, а то су: смањење употребе полимерних материјала за 20 одсто, као и да сва амбалажа приватне робне марке буде рециклабилна.