Након пожара који је крајем јуна избио у “Бамби” фабрици у Пожаревцу, радови на санацији и обнови производних линија које су оштећене увелико су у току. Такође је најављено инвестирање у изградњу и проширење капацитета фабрике.

Како наводе у компанији, упркос новонасталој ситуацији, сва радна места у компанији остаће у потпуности сигурна.

Међутим, због штете узроковане пожаром, динамика производње биће прилагођена расположивим капацитетима, па се може очекивати да “Плазма” и поједини брендови у одређеним паковањима неће континуирано бити доступни на свим продајним местима и на свим тржиштима.

Генерални директор компаније “Бамби” Драган Стајковић истиче да је најважније да нико од запослених и људи који су учествовали у гашењу пожара нису повређени и додаје:

– Наши тимови увелико раде на реорганизацији планова пословања, како бисмо се што пре вратили свакодневним пословним рутинама. Неизмерно сам захвалан свим колегама које су показале невероватан труд, залагање, и спремност да се прилагоде ситуацији. Посебно смо поносни на чињеницу да ће сва радна места у компанији “Бамби” током трајања ове ситуације бити у потпуности безбедна. Агилност и посвећеност запослених кључни су у овом изазовном периоду, како бисмо нашим верним потрошачима наставили да нудимо њихове омиљене брендове.

УБРЗАНИ РАЗВОЈНИ ПЛАНОВИ
Драган Стајковић

Иако је у рад пуштен производни погон који није био захваћен пожаром, део производних линија мораће да се обнови како би производња могла да се настави у пуном капацитету.

– Тренутно радимо на приоритизацији портфолија и у складу са капацитетима производних линија, мењаће се и структура портфолија, као и доступност производа. “Бамби” свакако наставља да пласира своје производе на тржиште, али можемо очекивати да у одређеном периоду испред нас “Плазма” и поједини брендови неће увек бити доступни на свим продајним местима и на свим тржиштима.

– Сви знамо да је “Плазма” много више од кекса, то је укус који је обележио одрастања многих генерација. Зато су и наши напори усмерени ка томе да пронађемо оптимална решења како бисмо се што пре вратили уобичајеном пословању, те молимо све наше верне потрошаче, купце и партнере за разумевање и мрвицу стрпљења, каже Стајковић.

Компанија “Бамби” је пре пет година постала део “Кока-Кола ХБЦ групе” и како истичу посебно им значи што у свему овоме нису сами.

– Новонастале околности у потпуности су измениле пословну динамику наше компаније, али и убрзале наше развојне планове. У оваквој ситуацији за нас је изузетно значајно што иза нас стоји један велики систем као што је “Кока-Кола ХБЦ”. Уз огромну подршку и експертизу колега из групе, ми инвестирамо у изградњу, обнову и проширење капацитета, као и проналажење начина да што пре наставимо да производимо све наше производе пуним капацитетом. Управо зато ћемо у поменуту обнову да инвестирамо још више од првобитног плана, у складу са највишим могућим стандардима, закључује генерални директор компаније “Бамби”.

Свакако, “Бамби” производи наставиће да буду синоним за квалитет, јер је то основа пословања компаније и нешто око чега се неће правити компромис.

Share.
Leave A Reply

Skip to content