2020-05-02T11:21:53+02:00 2. маја, 2020. 11:21 |

Четврт века поверења и оданости

КОМПАНИЈА „STYLINE“ СА НАМА И У НАЈТЕЖИМ ВРЕМЕНИМА

У тешким временима, као што је актуелно доба пандемије, ванредног стања, полицијског часа и бројних проблема у свим сферама живота, по неписаном правилу, јасно се види како појединачна, тако и колективна одговорност, солидарност, али и предузимљивост. Ако смо нешто изнова научили, то је да нема поузданијег и јачег ослонца нигде другде осим међу нама… 

Управо такав пример је трговински ланац „Styline“, оснивача и власника Жељка Кранчевића, дипломираног правника, који је од мањег породичног посла „саградио“ озбиљну компанију, препознатљиву по уважавању како потрошача, тако и запослених. Кажу: „Држи реч, поштује рокове, посвећеност послу и сопственим ангажовањем даје пример.“ Тако је остало и у ово тешко време. 

„Styline“ није изневерио своје купце, рафови су пуни, продавци љубазни и увек на располагању, нико од запослених није остао без посла због ванредног стања, а у свим објектима се од самог почетка пандемије поштују заштитне мере, што додатно учвршћује однос поверења и оданости подједнако запослених и потрошача. Наравно, све то не значи да је лако, да нема проблема и препрека, о чему разговарамо са првим човеком компаније, Жељком Кранчевићем:

Жељко Кранчевић,    оснивач и власник

Kако су ванредно стање и пандемија утицали на организацију рада и снабдевање објеката? 

– Пратећи информације о ширењу епидемије COVID-19 очекивали смо да ће се нешто десити, тако да смо и пре проглашења ванредног стања почели са припремама у организацији рада логистичког центра и дистрибуцији робе. Када је проглашено ванредно стање, у ходу смо се прилагођавали новонасталој ситуацији, поштујући препоруке и спроводећи упутства добијена од Министарства за трговину и Привредне коморе Србије, у смислу радног времена и организације рада. Наравно, уложили смо максималне напоре да снабдевеност објеката буде стабилна и задовољи потребе наших купаца.  

Међу првима сте предузели мере заштите запослених и купаца? Kолико је то било тешко остварити?

– На самом почетку смо предузели све мере заштите, пре свега, запослених, а онда и купаца. Схватили смо шта значи и колика је опасност од вируса у групи, чега смо се највише плашили. Радници су обезбеђени маскама и рукавицама, касније и визирима. И купцима смо делили маске, уз препоруку поштовања социјалне дистанце. Такође, дезинфекција се врши више пута у току дана у свим малопродајним објектима. 

Отворили сте врата и за најстарије суграђане, у касним ноћним сатима? 

– На препоруку и у сарадњи са Привредном комором Србије, уз додатно ангажовање радника, пријавили смо рад малопродајних објеката у Пожаревцу, Костолцу, Кучеву и Великом Градишту. Драго нам је да наши најстарији суграђани имају могућност самосталног снабдевања, уз све похвале волонтерима и припадницима МУП-а, који нам свесрдно помажу да све протекне у најбољем реду.  

– Могу да изразим велико задовољство радом запослених у „Styline“-у, који се налазе на првој ударној линији и који се труде да својим професионалним односом изађу у сусрет сваком потрошачу. Сада је време да свако да од себе како и колико може, како би нам свима било боље. 

Колико људи запошљавате и да ли се број мењао откако је проглашено ванредно стање? 

– Тренутно је запослено 130 радника. Откако је уведено ванредно стање број се повећава, а с обзиром на то да планирамо отварање нових малопродајних објеката, наша врата су увек отворена за добре раднике.  

Помоћ свом народу и држави

Компанија „Styline“ учествује у многим акцијама, манифестацијама и солидарној помоћи на локалном нивоу. Као чланица и један од однивача Удружења „Домаћи трговински ланац“ (ДТЛ), који обухвата 13 компанија – трговачких ланаца са територије целе Републике Србије, крајем прошле године је Институту за мајку и дете у Београду донирао један од тренутно најсавременијих респиратора у вредноси од 3,6 милиона динара.    

Такође је пре десетак дана, на препоруку министрства финансија, овај „Домаћи трговински ланац“ уплатио је 8,5 милиона динара Републичком фонду за здравствену заштиту, за набавку медицинске опреме. 

– Несташице су превазиђене, тржиште је стабилизовано, ми смо увек ту за вас. Желим вам добро здравље и покушајмо сви заједно да из овога изађемо јачи, што безболније, поштујући пре свега препоруке наших лекара, поручује Жељко Кранчевић.  

У овој врло тешкој ситуацији за све, показали сте изузетну друштвену одговорност?

– „Styline“ неће користити ни једну од мера Владе Републике Србије за отклањање последица COVID-19, јер сматрамо да ћемо на тај начин помоћи да више средстава остане за оне којима су она потребнија. Сматрамо да смо врло одговорна компанија, према запосленима и широј заједници. Далеко од тога да нећемо имати последице, оне се већ манифестују кроз нижи промет, између осталог, због ограниченог броја купаца који смеју бити у објекту истовремено, а поставља се и питање набавке неких врста робе и сировина из увоза. Међутим, настављамо да се боримо радом и упорношћу. 

Јасно да је у ово време опасности од вирусне инфекције COVID-19, која је цели свет бацила на колена, највећи терет на здравственом систему и здравственим радницима. Они остају велики и неприкосновени јунаци.  

Но, не могу се порећи ни заслуге људи у разним другим доменима, чија су храброст и рад допринели томе да нам свакодневица бар донекле остане „нормална“. Ту се свакако сврставају запослени у трговинама.

Дате околности показале су и значај домаћих привредних субјеката за нашу земљу, посебно у сферама од животног значаја. Зато, не мислимо да је преурањена, нити исхитрена оцена да би без њих све било осетно теже.    

А. М.