Јован Павловић је ученик четвртог разреда природно-математичког смера. Током школовања у Пожаревачкој гимназији истакaо се изузетним школским успехом и посебним интересовањима за математику и физику. Учествовао је на такмичењима из ових предмета, а највећи успех му је  трећа награда на републичком такмичењу из математике. Уз математику воли  музику,  информатику и  филозофију. Истиче да изучавањем  филозофијестиче  другачије увиде у ствари, а да му се код математике, физике и информатике  допада могућност да креативно и самостално дође до решења различитих проблема.  Жели да студира електротехнику.

Себе представља на следећи начин:

-Волим изазовe, радознао сам од малих ногу, волим да доприносим новим идејама,тешко је хранити моју жељу за знањем. Генерално волим да сазнајем о стварима које пружају дугачији приступ идејама и волим да учим вештине које су применљиве у животу.Највише волим да истражујем теме које су сличне и повезане  са предметом мог интересовања и да користим различите приступе и мултимедијалне материјале који су ми доступни.

 Родитељи истичу да га карактерише „упорност, самосталност, радозналост“ и да је још у основној школи исказао  таленат за решавање математичких проблема.

„Јован Павловић je ученик са посебним интересовањем за математику. Пожаревачку гимназију је  уписао као ученик са извесним склоностима  за математику, а школовање у Гимназији завршава као један од најбољих математичара Србије у  својој генерацији. Ретко се дешава да неки ученик током школовања оствари тако велики напредак. Из године у годину, своје компетенције подиже на све виши ниво.  Ове године, као ученик четвртог разреда освојио је награду на Државном такмичењу из математике. На тај начин стекао је право да упише факултет без полагања пријемног испита.  У раду  је  посвећен, темељан, систематичан, упоран, стрпљив и изузетно одговоран. Плени одмереношћу, васпитањем и поштовањем према наставницима и школи коју похађа. Ова школска година је  година великог Јовановог успеха, али с обзиром  на начин како ради и како се понаша, сигуран сам да његово време тек долази и да ће у наредним годинама постизати још боље резултате.“

                                          Зоран Глигоријевић, наставник математике

Најефикасније учи када теоријско знање може интуитивно да прихвати или усвојиуз помоћ аналогија које обично сам смишља. Стечено теоријско знање повезује са  практичним радом и продубљује даљим истраживањима. У слободно време воли да гледа филмове, свира гитару и игра кошарку.Завршио је основну музичку школу одсек за клавир и тренирао је кошарку.  Најрадије чита биографије великих стваралаца и научне  часописе. Када би могaо да сретне неку историјску личност волео би та то буде Лајбниц због његових занимљивих филозофских ставова.

Живкица Ђорђевић, педагог


        „Јован је задивљујуће једноставан и врло креативан ученик. Његова лакоћа у решавању проблемских задатака је невероватна, а приступ увек оригиналан. Јованови вршњаци би рекли да је он ,,кул лик“ а ја кажем сјајан, добар младић, кога очекују велики резултати на животној стази, коју је одабрао.“

Зорица Алексић, професорка физике


Share.

Comments are closed.

Skip to content