2017-04-08T21:56:18+02:00 8. априла, 2017. 21:56 |

Изазов даровитости: Мина Милошевић, ученица Пожаревачке гимназије

Mina Milosevic 2017Мина Милошевић је ученица четвртог разреда друштвено-језичко гсмера. Током школовања у Пожаревачкој гимназији истакла се изузетним школским успехом, освајањем награда на такмичењима из српског језике и језичке културе, учила је у Петници као полазник семинара лингвистике. Истакла се активностима у друштвеном животу школе и покретањем различитих едукативних активности: Биоскоп у Седамнаестици, филозофска секција, организација сајмова поводом Дана језика, Дана филозофије и Дана књиге. Председник је Ученичког  парламента Пожаревачке гимназије. Од страних језика говори енглески и француски, помало шпански. Њен мото је порука из храма у Делфима: Спознај себе.

Себе описује на следећи начин: „Можда бих рекла да сам млада и друштвено ангажована особа, да су ми интересовања одавно била окренута ка науци, однедавно озбиљније ка уметности, а да је спона увек била филозофија“.Родитељи сматрају да је „Паметна, темељна, упорна, вредна, истрајна, доследна, амбициозна, емотивна“.

Посвећена је учењу  у различитим областима, а то су: српски језик и књижевност, филозофија, социологија, психологија, историја, историја уметности, француски језик, математика, енглески језик, биологија (неурологија).Малу предност даје друштвеним и хуманистичким наукама, уметности и филозофији. Наглашава следеће: „Желим да сазнајем што више о човеку и друштву, те преферирам лингвистику, историју, психологију и социологију. Фасцинира ме језик као феномен, човеков још увек до краја несхваћен начин резоновања света и себе и вечито преношење приче, легенде, мита, архетипског са колена на колено“.

Воли да  учи сама и сматра да је за учење важно „имати фокус, неки когнитивни несклад, питање пре упуштања у учење“. Наглашава да јој прија и заједничко учење, сарадња у тиму на креативним пројектима, одласци у читаоницу са пријатељима и разговори током пауза.Посебан значај придаје боравку у Истраживачкој станици у Петници

Родитељи јој пружеју подршку. Усмеравају је да бројна интересовања сконцентрише тако што ће правилно изабрати занимање којим ће се успешно бавити, а што ће је чинити задовољном.

Себе види као марљивог студента. Волела би да се бави: драматургијом, књижевношћу, друштвеним ангажманом, едукацијом.

                                                                                                                          Живкица Ђорђевић, педагог