Kампања „Ритуали“ бренда Плазма освојила је бронзану награду на „Effie Awards“ фестивалу, у категорији прехрамбена индустрија, грицкалице и дезерти. Kампању „Ритуали“ компанија Бамби креирала је у сарадњи са агенцијом „McCann“ Београд.
Ово је трећи по реду заједнички за Бамби Kонцерн, Плазма тим и „McCann“ Београд, што потврђује да јаки креативни концепти и иновативна комуникација подмлађују бренд и искуство бренда и потрошача дижу на виши ниво.
– Плазма је поносна што сваком новом наградом потврђује свој неприкосновени квалитет и лидерску позицију, а најзначајнија награда светског ранга је трећа у низу од када је „Effie“ и званично присутан у Србији од 2017. године. То што смо добили „Effie“ значи да нам је креатива била одлична, поткрепљена одличном стратегијом и да смо доказали значајне резултате у односу на постављене циљеве. „Effie“ је Оскар адвертајзинга јер је слојевит, детаљан и много тежак за добити, истичу у овој компанији.
„Effie Awards“ је признање које се додељује на локалном, регионалном и глобалном нивоу агенцијама и оглашивачима који стоје иза успешних маркетиншких кампања које су оствариле или премашиле постављене циљеве и тако решиле изазове пред којима су се нашли њихови брендови и компаније.