У Археолошком парку „Виминацијум“, у организацији Туристичке организације Града Пожаревца и „TEMMS consulting“, а уз подршку Министарства трговине, туризма и телекомуникација Републике Србије, одржава се друга Туристичка конференција Браничева.
Отварајући конференцију, директор Туристичке организације Града Пожаревца Василије Балдић је нагласио да је циљ овог скупа да се туристичкој привреди Браничева помогне у промоцији дестинација, креирању туристичких производа у сарадњи са рецептивним агенцијама из Србије, размени знања и искуства гране, али и да се приближе најновији трендови у превазилажењу глобалне кризе.
На скупу коме присуствује велики број туристичких радника могло се чути да је неопходан креативан приступ развоју нових оригиналних предузетничких идеја на пољу развоја рецептивног туризма Браничева.
Учесници конференције из Србије и иностранства представљају делегатима примере добре праксе, у циљу презентације успешних дестинација и туристичких производа Србије, уз излагања представника рецептивних агенција са вишегодишњим искуством у довођењу страних туриста.
-Планирање као основни постулат развоја и његов значај за развој туризма је категорија која је посебно обрађена. Посебан задатак јесте креативни приступ значају врхунске видео продукције и снаге видео промоције у сврху промоције дестинације. Додатни акценат Туристичке конференције је на економској валоризацији туристичких атракција дестинације Браничево, као и економској исплативости улагања у развој појединачних туристичких производа. Како су неке дестинације Србије значајно развиле групне и индивидуалне посете домаћих и страних туриста, део конференције биће посвећен и примеру успешних туристичких дестинација из окружења и Hiking-а и активног одмора као највиталнијег туристичког производа након пандемије, који могу послужити Браничеву за пример, уз чије искуство се могу креирати слични канали промоције дестинације и атрактивни аутентични туристички програми, казао је Балдић.
Учесници овогодишњег скупа су др Роб Дејвидсон (MICE Кnowledge London) који је одржао предавање на тему „Incentive“ – најуноснији туристички производ/индустрија догађаја након пандемије, затим, Искра Максимовић која је говорила о проблемима у раду преуспешних атракција на дестинацији – пример Голубачке тврђаве. О значају планирања у туризму излагала је проф. др Рената Пинџо, док је представник YUTA –е Александар Сеничић делегате упознао са положајем туристичких агенција након пандемије. О томе како продати производ страном туристи говорио је Дарко Гавриловић из „Tours from Belgrade“, о снази видео промоције дестинације, Thago Ferreira, Bem vindo a Servia, MTS Bal –kan trip TV, затим на тему „Hiking и активан одмор најотпорнији туристички производ након пандемије предавање је одржао Давор Гаврановић, генерални менаџер „Србија за младе“, док је о дифузним хотелима као иновативној форми туристичког развоја, по узору на развој руралних подручја у Словенији и Аустрији своја знања и искуства пренео Алекса Панић.
Д.Динић