У Археолошком парку „Виминацијум“, у организацији Туристичке организације Србије, Центра за истраживања и студије туризма и Туристичке организације града Пожаревца, данас је одржан едукативан скуп, обука људских ресурса у туризму Србије.

Представници Туристичке организације Србије, Центра за истраживања и студије туризма и Туристичке организације града Пожаревца са предавачима

Једна од тема  односи се на управљање кровним брендом туристичке дестинације и његову примену на дестинације локалног карактера. О томе како градити бренд са постављеним стратешким и тактичким циљевима, кроз примере светске и регионалне праксе, говорио је Немања Миленковић, директор Фондације “Нови Сад 2021 – Европска престоница културе“.

Учесницима обуке представљени су и примери добре праксе Истарске жупаније у туризму, све услужне делатности повезане са интерпретацијом баштине. Мануела Хрватин, сертификовани водич „Interpret Europe“ у Хрватској причала је и о културном туризму, културним рутама, манифестацијама, ЕУ пројектима, прекограничној сарадњи, заједничким умреженим брендовима…

По завршетку радионице организован је обилазак Археолошког парка „Виминацијум“.

Учесници обуке

Директор ТОГП Василије Балдић задовољан је одзивом учесника обуке. Предавању и обуци присуствовали су представници туристичких организација из Јагодине, Вршца, Кнића, Пожеге, Голупца, Петровца на Млави, Ресавске пећине, Бољевца, Кучева, Мајданпека и Соко Бање.

Циљ овог догађаја је да се туристички радници редовно упознају са актуелним темама, да се детаљније упознају са токовима привреде, туризма и дизајна.

Смиљана Новичић, саветник за промоцију туристичких производа у Туристичкој организацији Србије подсетила је да је ТОС почетком ове године урадила такозвани ребрендинг, односно промену логоа. Цео брендинг се сада заснива на новом мотоу „Србија да живи“. Како је рекла, ово је уједно позив свим домаћим и страним туристима, односно мамац за све њих да обрате пажњу на све лепоте које их очекују у Србији.

Share.

Comments are closed.

Skip to content