ПРЕД ЗАЛЕТ ОВОГОДИШЊЕ ТУРИСТИЧКЕ СЕЗОНЕ

После изванредне, по резултатима рекордне туристичке 2019. године, под слоганом „Изабери своју авантуру!#Види Србију“, Туристичка организација Србије обележила је на Миленијумској кули Гардош у Земуну почетак летње промотивне кампање у 2020. у чијем су фокусу домаћи туристи који су минулог лета остварили око 60 посто ноћења у земљи. 

Расим Љајић, министар туризма Србије истиче да ће првобитно додељених 160.000, а потом још 400.000 туристичких ваучера, омогућити повећање обухвата људи који могу да се пријаве за одмор у земљи. Подстицају домаћег туризма, такође, допринеће и проширење дестинација на Београд и Нови Сад, јер ће се повећати број угоститеља и хотелијера из ових градова који ће грађанима понудити своје услуге. 

Марија Лабовић, директорка Туристичке организације Србије истиче да је циљ кампање ове организације да покаже грађанима да су у Србији сваки корак, свака стаза, сокак, завеслај, планинарење или залогај, авантура. Осим најпосећенијих бисера попут Златибора, Копаоника, Врњачке и Сокобање, постоје и многе друге мање и неоткривене дестинације. И управо у циљу њихове промоције, Туристичка организација Србије заједно са новинарима, обилази пределе пре свега руралног и етно туризма, на друштвеним мрежама приказује њихове фотографије, а о неким својим омиљеним домаћим дестинацијама говоре и спортисти, глумци, певачи и друге јавне личности. Један део те кампање већ је реализован на подручју Доњег Подунавља, од Кладова до Рамске тврђаве.

Рамска тврђава

Према речима директора Туристичке организације Града Пожаревца Василија Балдића, у време пандемије ТОГП радила је са дистанце, објавом онлајн информација. Промоцију туристичких садржаја базирала је на приказима локалитета кроз виртуелне туре Народног музеја, Галерије Милене Павловић Барили и Археолошког парка Виминацијум. 

-Након укидања ванредног стања Туристичка организација вратила се нормалном раду. У међувремену смо учествовали у виртуелним панелима везаним за актуелне теме и одговоре на питања – шта после пандемије и како се опоравити и оживети туризам пре свега у Србији? Приоритетни циљ нам је домаћи туриста – гост. Ваљало би препоручити Министарству трговине, туризма и телекомуникације да поред ваучера за смештај, определи и повластице за исхрану и неку другу услугу, као што су на пример улазнице за разне објекте, музеје, галерије, забавне паркове. Такође, требало би се фокусирати и на безбедност запослених у туризму као давалаца услуга и на безбедност посетилаца као корисника тих услуга,  сматра Балдић.

                                                                                                                                                 М. П.

Share.

Comments are closed.

Skip to content