Техничка школа са домом ученика „Никола Тесла“ у Костолцу ове године навршава 75 година успешног трајања и припремања младих генерација за професионалне и образовне изазове.
Услед епидемиолошке ситуације, Дан школе, 15. мај, није обележен на традиционалан начин, окупљањем великог броја ученика, професора и пријатеља школе, већ је припремљен низ онлајн садржаја, уз пригодно обраћање директора др Горана Несторовића:
– Ове године школа пуни 75 година постојања. Велика је част бити запослен у установи са тако великим радним стажом у техници 20. и 21. века. Ниво успеха наше школе одређују ученици, све остало је префикс, суфикс или константа, уз изведену величину о успеху. Ми наставници и запослени као жива и веома битна „имовина“ школе смо ту да саставимо ту формулу успеха и поносимо се резултатима који се увек приказују на Дан школе, истакао је директор Техничке школе са домом ученика „Никола Тесла“ у Костолцу и додао:
– Епидемиолошка ситуација се мора поштовати, али она није разлог да зауставимо живот и све што се у њему дешава. Наши ученици заслужују и имају неприкосновено право да буду представљени на Дан школе. Ми смо ту да их подржимо и учинимо све што можемо у овим околностима, да што мање осете ово ванредно стање и да проживе све оно што смо и ми као ђаци. Наша мисија је да им уградимо лепо сећање на време које су провели у школи, да од нас имају користи на путу егзистенције, да допринесемо њиховом одрастању у добре људе, наследнике и будуће родитеље, поручио је између осталог др Несторовић.
Иначе, Техничка школа са домом ученика „Никола Тесла“ у Костолцу, ове школске године, у први разред уписује 240 ученика у осам одељења. Будући ученици се могу одлучити за један од десет смерова у оквиру три подручја рада: геологија, рударство и металургија, потом, машинство и обрада метала или за подручје електротехнике.
Такође, по први пут ће се у одељењима по дуалном моделу образовања радити у директној сарадњи са Огранком „ТЕ-КО Костолац“, чиме ће ти ђаци бити припремљени за обављање послова у оквиру Електропривреде Србије.
А. М.