Дводеценијско постојање и успешно пословање кладионице Meridian одавно је прерасло у традицију и истински корпоративни бренд широм региона, али и земаља ЕУ. Када се добробити шире заједнице придаје подједнак значај као и тржишној утакмици у пласирању конкурентних производа и услуга, говоримо о највишим стандардима друштвене одговорности.
Посебна је част увидети да пословну политику коју већ дуги низ година води kladionica Meridian препознају и следе најпознатији спортски радници у Србији. Ненад Лалатовић, један од свакако најперспективнијих домаћих тренера, од прошле године преузео је ФК Војводина, што се поклопило и са све бољим резултатима, али и трофејима новосадског клуба. Круна досадањег рада било је освајање Купа Србије 2020. у великом финалу против Партизана, што је „Лалама“ обезбедило карту за треће коло квалификација Лиге Европе.
Можда би део одговора и објашњења Лалатових успеха ваљао потражити и у чињеници о којој он веома ретко и увек нерадо говори – никада, па ни сада када о њему прича цела фудбалска Србија и регион, није заборавио људе са којима је одрастао, своје прилатеље из краја, нарочито онда када су у невољи.
Тако је и сада, јер је забележио још једну победу, и то ван терена, али и најважнију – људску. Наиме, Ненад Лалатовић је одлучио да материјално помогне четири вишечлане породице са којима је одрастао и у чијем је друштву делио своје прве фудбалске кораке и успехе пре него што је постао леви бек кога зна цела Србија. Лалат је један од главних актера нове рекламе Meridian kladionice, а цео свој хонорар одлучио је да искористи за више него племенити циљ.
Његове утакмице на позицији левог бека памте сви навијачи Звзеде, већ је показао колико може на тренерској клупи, али је важно да се зна о каквом је шампиону реч и ван фудбалског терена.

Share.

Comments are closed.

Skip to content